FUNZIONE PER DECK STEEL

FUNZIONE PER DECK STEEL
I fogli Steel Deck sò superfici piatte o piattaforme capaci di sustene i pavimenti è i fogli di tetti è questi sò cunnessi à a parte esterna o interna di a struttura di l'edificiu.Questi fogli sò assai utili à riduce l'effettu di carica cuncentrata di u tettu nantu à e strutture di l'edifiziu per una distribuzione curretta di a carica.Per fabricà sti fogli, usemu l'azzaru, l'aluminiu o l'alia cum'è materiale di basa.In tetti è pavimenti normali, u decking permette di trasferisce e forze di taglio è aiuta à mantene a struttura propria di u tettu.Decking hè un supportu eccellente per a sicurità di u tettu curretta contra perdite, raghji UV è cracking.

CARATTERISTICHE DI U FATTU DECK

Steel Deck hè una alternativa efficiente è ecunomica per l'edificazioni multi-piani, i capanni industriali, i centri commerciali è i magazzini.

Deck d'acciaio riduce u gruixu di cimentu è ancu i costi di rinforzu.U ponte d'acciaio hè più forte ch'è l'otturazione convenzionale.Fornisce una zona senza congestion durante a custruzzione è dà spaziu liberu per attività parallele, chì aiuta in a gestione di u tempu di ogni prughjettu.

Deck d'acciaio riduce u costu di u prugettu postu chì economize u cunsumu di cimentu è di l'acciaio. U fogliu di u prufilu di u ponte hè offertu in acciaio zincatu è pre-coated, chì furnisce una resistenza di corrosione più altu è assicura una vita più longa.U ponte d'acciaio elimina i tavulini di chjusi è di chjusi, è altri puntelli è furnisce un spaziu chjaru per travaglià sottu à u pianu RCC.Tata Steel TV-comflor cumpusizioni_CF51


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2022